top of page

25K Ermita de l'Abellera (EDA)

HERMITA 0008.JPG

5 horas

El recorregut per trams

Prades - Ermita de l'Abellera

El primer kilometre i mig de la cursa, passa per una pista ample fins a creuar la urbanització de la Cova del Vidre. Allí agafarem el GR 65.5 I ATENCIÓ PERQUE el camí s'estreta i es pot fer una mica de tap fins a l'ermita de Sant Roc (1,5km) i tornarem a trobar una pista ample fins a la primera gran baixada

Toll de l'Olla - Castellfollit

Preparats per La primera gran pujada del recorregut? Es de 3km amb un desnivell de 500 metres  fins arribar al coll de la cova fumada. Desprès agafem el GR171 mig kilometre fins arribar al segon avituallament al Coll de la Cladereta i començarem la baixada fins al barranc de Castellfollit

Tossal de la Baltassana - Pardes

Últim tram de 3km on el 98% es en baixada i ens portarà atravessant el corriol de Los Colomers de cap a la Plaça Major de Prades per arribar a meta

Ermita de l'Abellera - Toll de l'Olla

Una baixada técnica i curta de 500 metres amb un 39% de inclinació ens espera al passar per l'Ermita fins arribar al camí dels rebollans,ample i comode durant 3 kms fins iniciar la pujada (camí de les Barrulles) al primer avituallament  situat a l'Ermita de la Mare de Deu de Les Barrulles. Seguirem el riu Brugent 2 kms fin al Toll de l'Olla

Castellfollit - Tossal de la Baltassana

Última gran pujada de la cursa de 1,8km i 300 metres de desnivell que ens portarà a fer el cim mès alt de les Muntanyes de Prades, el Tossal de la Baltassana (1203m). Per a que no se us fací tant dur, a meitat de pujada trobareu l'avituallament del coll del bosc per agafar força.